Niedziela

10:50

Hej :)

Strasznie rano dzis do Was pisze, ale to dlatego, że wstalam o 7.22 i już zdążyłam wrócić z Kościoła :o Co tam, że lekko się nie wyspałam, nadrobię to jutro, ponieważ nie idę rano do szkoły, a dopiero później jadę do lekarza. W tym momencie jednak leże w salonie z laptopem, popijając pyszną, ciepłą kawę. W takie zimne dni jak dziś jest idealna :) Później zamierzam porobić trochę arkuszy z historii, bo do egzaminu 18 dni, a czuję, że bynajmniej z 1 gimnazjum nic nie pamiętam. Pozostaje mi się tylko modlić o dobre wyniki, haha.
W sumie na dzisiaj nie mam zaplanowanego konkretnego postu, więc pomyślałam, że po prostu napiszę zwykły, lifestylowy ^^ Dawno takiego nie było. No..A jak tam u Was? Kto tak jak ja zdaje w tym roku egzaminy? :)

Miłego dnia :*



You Might Also Like

20 komentarze

  1. Hej!
    Super post! Ja również napisałam przed chwilą takiego normalnego, lifestylowego posta.
    Uwieelbiam cię! :*
    Zapraszam!
    dziamonablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też chora ;-; Życzę żeby egzamin poszedł jak najlepiej :) czekam na kolejne notki. pozdrawiam :)
    http://loveilivesiforever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też w tym roku zdaję egzaminy ale najbardziej obawiam się matematyki uwielbiam twojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej uwielbiam twojego bloga ja też zdaję egzaminy w tym roku jednak najbardziej obawiam się matematyki

    OdpowiedzUsuń
  5. ja pisze testy w tym roku i jeszze nie zaczelam powtarzac haha :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też mam w tym roku egzaminy:x

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny post, lubię czytać takie lifestylowe haha :D
    Ja egzamin piszę dopiero za rok.
    Pozdrawiam cieplutko :3
    pogowtrampkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. To miłego odpoczywania i powodzenia z historią! Ja egzaminy mam za 2 lata :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja na szczęście egzaminy piszę dopiero za rok,ale powodzenia!

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie tu u Ciebie, ciekawe posty i piękne zdjęcia z chęcią będę obserwować
    Oraz zapraszam do mnie http://imsolostinparadise.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny blog! Świetnie piszesz, Obserwacja za Obserwacje? Zacznij a ja odwdzięczę się jeszcze dzisiaj! :) juliavlogchannel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ja niestety piszę w tym roku testy ;c
    jeszcze tylko 18 dni , a ja nic nie umiem -.-

    zapraszam do mnie;
    burgundychocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie! <3

    ps.
    Bardzo proszę o pomoc. Jeżeli nie było by to dla Ciebie problemem to wystarczy, że wejdziesz w tą notkę: http://patrycjasstyle1212.blogspot.com/2014/04/sheinside.html i poklikasz w podane w niej linki. Staram się o współpracę. Z góry dziękuję. Jeżeli też chcesz, abym Ci w czymś pomogła to napisz w komentarzu. <3 Przepraszam za spam

    OdpowiedzUsuń
  14. ja egzaminy mam na szczęście dopiero za rok;) życzę powodzenia !
    śliczne zdjęcia :)

    http://joanne-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Powodzenia z historią. Mój brat ma egzy w tym roku, a ja za dwa lata. ^^ Też życzę miłego dnia. : * Uwielbiam Twoje notki, a najbardziej te o lifestyle. ; )

    cassie-cassie11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny post :D

    http://julkkaxx.blogspot.com/ - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. tez bylam o 7 w kosciele ;)
    super zdjecia :*

    zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? odp u mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja dopiero za rok mam egzaminy :D
    http://niewielka-istotka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja na szczęście mam egzaminy dopiero za 2 lata, ale chyba się szybko zleci..
    +Obserwuję i liczę na rewanż (jeśli oczywiście mój tę Ci się spodoba ;)

    aaaaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za każdy komentarz ! ♥

INSTAGRAM

Subscribe