już działa!

11:00

Hej! 
Mój Internet działa już jednak od jakiegoś czasu, bo udało naprawić im się go jeszcze przed rozpoczęciem świąt. Na całe szczęście, bo, mimo że w święta nie spędzam dużo czasu przed komputerem to Internet bardzo się przydaje. Choćby po to abym wydrukowała sobie jakieś testy itp. W końcu już za 2 dni egzamin. Z każdym dniem stres dopada mnie coraz bardziej, ale co zrobić. Może jakoś to będzie.
Dziś mamy już 2 dzień Wielkanocy. Więc jak to mówią: święta, święta i po świętach. Niestety. Jak co roku jestem najedzona na najbliższy miesiąc, ale jak tu się oprzec, gdy na stole tyyyyle pyszności, haha :) No ale, dwa razy w roku można sobie pozwolić ^^
Obecnie siedzę przed komputerem, za chwilę nadrobie zaległości i pokomentuję wasze blogi, a za około pół godzinki biore się za kolejne arkusze egzaminacyjne..Grr..Życzcie mi powodzenia!

Miłego dnia! :*

You Might Also Like

19 komentarze

  1. masz śliczną koszulę! powodzenia na egzaminach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, że życzę ci powodzenia. Jakbym miała nie życzyć?!
    Ja tam zjadłam tylko sałatkę warzywna i kawałek babki
    dziamonablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nareszcie! <3 Pozdrawiam cieplutko i życzę, by już wszystko było OK

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno dobrze napiszesz egzamin! :D

    Obserwujemy? http://inspire-someone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uff... Internet w domu = święta udane :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ech, te internety, zawsze z nimi problem.
    Dasz radę! Co to dla ciebie taki egzamin :D! Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz fantastycznie! :) Świetny blog!

    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nigdy nie mam problemów z internetem. To też zależy gdzie kto mieszka. To powodzenia w testach, czekam aż skomentujesz mój blog, jeśli chcesz oczywiście.


    day-xdream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie,że wróciłaś. Śliczna koszula! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia, a przede wszystkim nie stresowania się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcie! Koszula genialna :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wyglądasz :)

    Zapraszam do mnie, dopiero zaczęłam :)

    http://my-styleeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze, że wróciłaś. :D

    Zapraszam na mojego bloga. Jeśli Ci się spodoba zapraszam też do skomentowania i obserwacji. :)
    lilianka-blog.blogspot.com




    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny naszyjnik <3


    Obserwuje z ogromną przyjemnością! Pozdrawiam serdecznie :))
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Na pewno dobrze Ci pójdą testy.! :)


    http://itsmyylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za każdy komentarz ! ♥

INSTAGRAM

Subscribe