Byle do środy!

16:09

Hej! :)
Jak tam? Mam nadzieję, że wszystko u Was w porządku. U mnie jest okej. Mimo okropnej pogody i tego, że cały czas chce mi się spać, dzień zleciał mi szybko. Byleby przeżyć wtorek i środę i mamy kilka dni wolnego no i święta. Z jednej strony się cieszę, ale z drugiej każdy dzień przybliża mnie do egzaminu..Grr..Na szczęście po tym zostanie mi poprawianie ocen, aby były jak najlepsze na koniec roku i w sumie to w szkole będzie już luźniej. Odpadną mi fakultety, więc będzie mało lekcji. Wreszcie będę wracała do domu wcześniej niż o 16, haha ^^ Nie mogę się doczekać. 
Obecnie siedzę przed komputerem i jeszcze trochę odpoczywam. Potem niestety muszę wziąć się za naukę chemii, bo jutro czeka mnie sprawdzian z całego, dość długiego działu. No a jakby nie patrzeć nie jest to jeden z moich ulubionych przedmiotów. Nic. Jakoś dam radę :) Dlatego teraz już uciekam. Miłego popołudnia :*

Jak minął poniedziałek? :)

You Might Also Like

33 komentarze

  1. Poniedziałek jak zawsze minął mi fatalnie -,-
    Ale z tym wolnym mam tak jak ty- z jednej strony się cieszę, ale z drugiej egzamin coraz bliżej :(

    Zapraszam do mnie;
    burgundychocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Poniedziałek był w porządku. W szkole ustrajaliśmy klasę na nasz dzisiejszy wieczorek wielkanocny :)
    Zapraszam ciebie na konkurs!
    dziamonablog.blogspot.com
    PS. Kocham twojego bloga. Jesteś dla mnie przykładem :*

    OdpowiedzUsuń
  3. całkowicie się z Tobą zgadzam,byle do środy jakoś trzeba przeżyć te lekcje w szkole,a potem upragnione wolne ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. ale ślicznie wyszłaś na tych zdjęciach :))
    http://vogue-agata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie nie jest najlepiej..
    Zmieniłam lin na bloga
    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia na sprawdzianie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w nauce do sprawdzianu z chemii :)

    http://kiyokoshioya.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi poniedziałek minął dobrze, jutro kilka kartkówek i dwa sprawdziany a środa już zleci :))

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna : *

    Dzisiejszy dzień... wyczerpujący ! ; /
    Pozdrawiam. ^^


    cassie-cassie11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapowiadał się straszny poniedziałek a był całkiem całkiem:))
    Bardzo ładne zdjęcie;)

    Sparkle's World

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mogę doczekać się środy i wolnego :)
    Ja byłam cały dzień na zawodach sportowych.
    Śliczne zdjęcia :)

    Zapraszam na nowego posta :)
    www.seeelow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi dosyć miło :) Powodzenia z chemią!

    OdpowiedzUsuń
  13. mi poniedzialek minal fajnie i szybko bo nie bylam w szkole :D

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie jutro też czeka sprawdzian z chemii z całego działu.. grr..

    Mogę prosic o kilka klików w ostatnim poście? Bardzo mi na tym zależy <3
    http://nikoletta-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. poniedzialek, nic do cieszenia sie :o

    OdpowiedzUsuń
  16. Good luck with the exams. Nice blog here. Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  17. Głupio Wam robią, że przed samymi egzaminami sprawdziany T___T. Pff. Nie mają czułości.
    Akurat wtedy gdy ty się będziesz męczyć na egzaminach, ja będę na zakończeniu roku i dostanę świadectwo XD. Ale potem ja będę miała matury i będę w tej gorszej sytuacji D:
    Byle do wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  18. Poniedziałki to zło i nie lubię ich. ^.^

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie już jest wolne, hehe :) poczekaj jescze do środy i tez bedziesz miala :D Buziaki, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja niestety chora :) Śliczne masz włosy ;p

    nicolla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawy blog. :)

    Zapraszam ---> http://green0floor0.blogspot.com/
    Jutro nowa notka. :))
    Może obs. za obs.? Odpowiedz u mnie. :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Jaki egzamin Cie czeka ? :) Bardzo fajny blog zapraszam do mnie :)
    http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaki egzamin Cie czeka ? :) Bardzo fajny blog zapraszam do mnie :)
    http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3 dni, codziennie po 2 egzaminy - egzamin gimnazjalny.. :(

      Usuń
  24. Powodzenia na egzaminach! ;)

    http://fixyourife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne zdjęcia! Współczuję Ci, ja niestety będę jutro pytana z robaków, fuuj...
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  26. Nareszcie w-o-l-n-e jeszcze tylko jeden dzień!

    hurt-others.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. nie znoszę poniedziałków, szkoda że tydzień nie zaczyna się od wtorku ;) pozdrawiam http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja niestety również piszę egzamin, no i stresu trochę jest ;D
    Damy radę ♥ Powodzenia :D
    Śliczna <3
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  29. Mi poniedziałek minął dosyć pozytywnie. :>

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. już dziś środa i wolne ! :> fajne zdjecie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za każdy komentarz ! ♥

INSTAGRAM

Subscribe