New shoes

10:51

Hej :)
Wyspani? Jak tak, choć szczerze to już chyba z przyzwyczajenia nie umiem spać dłużej niż do 9. Teraz jest godzina 10:43 a ja jak zwykle wolne dni przed zrobieniem czegokolwiek lenie się w piżamie przed komputerem lub tv. A co, jak odpoczywać to odpoczywać. Niedługo jednak, podobnie jak wczoraj uciekam poćwiczyć, a potem dalej biore się za sprzątanie..Porządki przedświąteczne, grr..Chyba nikt ich nie lubi. Ale w końcu dwa razy w roku można się, że tak powiem bardziej wysilić ^^
Przechodząc do tematu notki. Wczoraj będąc w Skierniewicach wstąpiłam do galerii do sklepu z butami, ponieważ za kilka dni egzaminy, potem w czerwcu bal, a ja nie miałam żadnych odpowiednich. Akurat natrafiłam na idealne, takie jakie od dawna chciałam ♥ Jestem w nich po prostu zakochana, więc od razu po przymierzeniu udałam się do kasy ♥


Podobają się? :)


  

You Might Also Like

36 komentarze

  1. Śliczne są :D
    Nie za wysokie, nie za niskie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne buciki :)
    Ja wstałam dzisiaj o 8 :) Szkoda marnować takiego ciepłego dnia na spanie do 12 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne buty! *o*,
    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://octobercandies.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie ładniutkie. :)
    Przydałby mi się takie. :D


    http://itsmyylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne buty! Bardzo mi się podobają :3
    Co do wspólnej obserwacji, to ja Cię obserwuję już od dawna, tylko zmieniałam nazwę bloga ;)
    pogowtrampkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne! Ja nie lubię butów na obcasie, ale jak sobie ciebie w nich wyobrażam to normalnie odpływam :)
    dziamonablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. No nie powiem, ładne. ^^
    http://natalga-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Te buty są śliczne :) A jeżeli chodzi o przedświąteczne porządki, to też ich nie lubię :/ A najgorsze jest to jak ty się namęczysz, a ktoś ci nabrudzi :(
    http://colorful-lizard.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne buty :) paulinandme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne buty! Sama ostatnio podobnych szukam, ale ja na ogół mam problem z butami... nie ma nigdy mojego rozmiaru. Mam pomiędzy 39 a 40. Mordęga xd.
    Podziwiam, że śpisz do 9. Ja nawet jak budzę się o 7:30 i idę do szkoły, to w weekendy mogę spać do 12, 13 XDDD.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne buty :D
    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. boskie są <3
    Zostaw u mnie swój komentarz i obserwację, odwdzięczę się za wszystko!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne buciki <3


    http://juliette-life-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja dzisiaj wstałam o 11.00 XD Śliczne buty :)

    nikoletta-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Całkiem ładne. ^^


    cassie-cassie11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. super! są idealnie pasują do wszystkiego i obcas nie jest za wysoki!
    obserwuje i zapraszam
    become-wait.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Super blog , zapraszam do mnie : http://szwedka15190.blogspot.com Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne te buciki ♥ Takie eleganckie i dystyngowane :))

    zmnikalatwiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Proste, klasyczne, potrzebne w każdej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nawet fajne, ja uwielbiam buty z ćwiekami ♥
    -
    -
    -
    -
    -
    W te przepiękne święta Wielkanocne życzę Ci
    radosnych spotkań w gronie rodziny przy wielkanocnym stole,
    samych jajek święconych,
    zajączka i żółtego kurczaka,
    by twe szczęście trwało bez końca!<3

    sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Tak są bardzo ładnie :) Idealnie pasują na egzaminy bo nie są jakieś szczególnie wysokie. Ale muszą też być wygodne, bo nie możesz się martwić przez cały egzamin nie wygodnymi butami, prawda? :)

    day-xdream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna notka :)
    Cudowne buciki, eleganckie, a zarazem bardzo proste. Mi bardzo się podobają :)
    Powodzenia na testach kochana! :)

    Zapraszam: http://by-lolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ladne ;)
    Ja moje szpilki wysoki czarne kupilam rok temu i bylam w nich ze 6 razy. Tylko na okazje szkolne. Teraz chcialabym ciut nizsze i pudrowo rozowe ;)

    Obserwuje :)
    Wesolych swiat!
    izey-izabella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładne! Ja odpoczywam, ale staram się nie leżeć godzinami w łóżku :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładne. Takie skromne ;)

    Zapraszam do mnie:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne :D zmieniłam adres :P http://mokasa01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne są :) kocham takie proste bez zadnych brokatow kokardek *.* a gdzie kupilas? :))

    desi-deesi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. *o sklep dokladnie mi chodzi (CCC itp.).:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jakie śliczne buty! A z jakim obcasem?
    Znaczy jak wysoki ;)

    www.cantus-cycneus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma 9cm, ale wcale nie jest taki wysoki :)
      Połowa sklepu była z o wiele wyższymi :D

      Usuń

Dziękuje serdecznie za każdy komentarz ! ♥

INSTAGRAM

Subscribe