Instamix marca!

14:36

Hej! ^^
Już drugi dzień z rzędu, gdy się obudziłam na dworze było szaro, a po godzinie 12 wyszło piękne słoneczko. Z jednej strony to bardzo dobrze, bo pewnie niedługo wyjdę na rolki, ale z drugiej w ogóle nie wiem jak się ubierać. Rano w Kościele marzne przeokropnie, a potem wychodząc ze szkoły dosłownie się rozpływam, haha. No nic. Miejmy nadzieję, że niedługo także i rano będzie cieplutko :)
Swoją drogą to nie mogę uwierzyć, że mamy już 1 kwietnia. Pamiętam jak wczoraj, gdy wróciłam do szkoły po feriach i rozmawiałyśmy z dziewczynami, że do egzaminu jeszcze 3 miesięce, a tu proszę..Z 3 miesięcy zrobiły się 3 tygodnie, a ja czuję, że kompletnie nic nie umiem :o Haha, im bliżej do testów tym bardziej się boję, ale no jakoś to będzie ^^ Teraz jednak z uwagi na to, że skończył się marzec, jak co miesiąc, chciałabym dodać zdjęciowy instamix z tego miesiąca. Zapraszam :)


♥ pierwsze borówki w tym roku ♥
♥ Izz w kreskach ♥
♥ sprzedajemy babeczki ♥
♥ gorąca czekolada ♥
♥ przerwy z Anią i Natalką ♥
♥ desery w Vanilla Cafe ♥
♥ film ,,Kamienie na szaniec'' z klasą w kinie ♥
♥ nowa koszula od Sheinside ♥
♥ tulipany na Dzień Kobiet ♥
♥ rowerek ♥
♥ poranna kawa w Starbucksie ♥
♥ nowe Air Maxy ♥
♥ Cium ♥
♥ klasowa wycieczka do Łodzi w pierwszy dzień wiosny ♥
♥ rolki ♥
♥ Izz i Ania poczuły lato haha ♥
♥ w okularach Śliwy ♥
♥ darmowa kawa z Mc ♥
♥ nowa skórzana spódniczka ♥
♥ tort na urodzinach Laury ♥
Mój Instagram <KLIK> :)





You Might Also Like

17 komentarze

  1. Świetny instamix! ^^ Pozdrawiam.
    cassie-cassie11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojojoj... Ciut słodziutki!
    Super instamix!
    U mnie pościk pojawi sie wieczorkiem ^^
    Zapraszam!
    dziamonablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. I pioooooooonteczka! Też czuję, że nic nie umiem z biologii na tę maturę! o/ :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz chłopaka? Pytam z ciekawości :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super zdjęcia *.*
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja czuję,że zawalę te egzaminy,a więc muszę się jak najszybciej wziąć za powtórki,aby tak nie było!Fajny mix;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny Instamix!
    Ja także nie wiem jak się ubierać! Ale raczej rano stawiam na te lżejsze rzeczy żeby potem się nie ugotować^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy post, lubię czytać posty tego typu <3
    świetny design bloga, bardzo inspirujący *.*
    Bede wpadać częściej xd

    moge prosić o poklikanie w linki? to dla mnie ważne http://aloohaparadise.blogspot.com/2014/03/sheinside-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  9. super pościk :)

    zapraszam do mnie ;* :*

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny mix! śliczna skurzana spódniczka<3
    zapraszam na nowy post

    blondiebrownieblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post :D Czekam na następnego :)
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam ;D
    http://typowa-holi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny wpis! zacznę wchodzić tu częściej!
    http://wiecznieszczesliwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne zdjęcia :) szczególnie w oko wpadły mi maxy :D genialne :D
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z ulubiećcami marca (m.in. kosmetyki Stay Matte, strona vinted.pl)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super mix, uwielbiam je:) Ja niestety nie moge takiego zrobic, poniewaz nie mam Insta ;cc
    Starbucks awhhh;))
    http://veronicablogger7.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  15. Baardzo ładny blog :) Może wspólna obserwacja? Daj znać u nas.
    Poklikałabyś nam troszkę? To dla nas naprawdę ważne i byłybyśmy Ci bardzo wdzięczne :)
    http://julka-paulinaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za każdy komentarz ! ♥

INSTAGRAM

Subscribe