awaria po raz kolejny

11:42

Hej :)
Wiem, że odkąd wczoraj dodałam post nie udzielałam się na waszych blogach ani nie akceptowałam żadnych komentarzy, ale niestety..Z moim szczęściem po raz kolejny w mojej miejscowości wysiadł Internet. Stało się dokładnie to samo co około miesiąca temu. Niestety, z racji tego, że są święta prawdopodobnie awaria będzie naprawiona dopiero we wtorek..Ani egzaminów podrukować, ani nic do Was napisać..Ehh..Jak pech to pech -.- Na szczęście obecnie jestem u mojej kochanej Tyśki, która zgodziła się użyczyć mi swojego Internetu, haha :D Korzystaąc z tej okazji zaplanuję dla Was posty, któe w najbliższych dniach same się opublikują, więc mam nadzieję, że o mnie nie zapomnicie ^^ Tym czasem uciekam, bo Tyśka na mnie czeka. Miłego dnia :*

Mój Instagram - <KLIK> :)


You Might Also Like

23 komentarze

  1. Pozdrów Tyśkę! Śliczna jesteś :*
    Wracaj jak najszybciej!
    dziamonablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też ostatnio nie było internetu ... Fajnie , że napisałaś posta , mając taki problem . Widać , że dbasz o swoich czytelników :)
    paulinandme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze utrata Neta to kiepska sprawa ;/ Tez tego nie lubię ;/
    Nic się nie stało, że nie odpowiadałam na komentarze :D
    Ale tak się stało, że my akurat zdążyłyśmy się nimi wymienić przed awarią Internetu ;-)
    Pozdrawiam ;*

    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  4. B. miło z twojej strony, że mimo wszystko posty będą się pojawiały. Wesołych Świąt <3

    nikoletta-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej szkoda,u mnie właśnie też tak raz było i nie chciał działać,mam nadzieję,że jak najszybciej wam go naprawią ;)
    Życzę Ci Wesołych Świąt i jak zawsze piękne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że jednak udało Ci się znaleźć sposób, aby napisać nawet krótki post! U mnie na szczęście nie ma takich problemów, ale mam nadzieję, że i u was szybko to naprawią!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie ci w przedziałku na środku !

    Zapraszam do mnie;
    burgundychocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie,że mimo wszystko napisałaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojoj współczuję :/ Jak ustawiłaś żeby posty same się publikowały ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy wejdziesz w pisanie posta po prawej stronie masz etykiety, publikacja itp. Wchodzisz w publikacja, zaznaczasz ustaw datę i godzinę i ustawiasz :)

      Usuń
  10. Ojoj to współczuję :/ Jak ustawiłaś żeby posty same się publikowały ? http://wszystkoinic-bywampir.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo... Tak to jest... Jak Internet nie jest koniecznie potrzebny to jest, a jak musisz coś zrobić to nie ma :(

    Zapraszam-nowy post :)
    zmnikalatwiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. oo współczuję ://
    Dobrze że ustawiłaś żeby same się dodawały posty :)
    obs=obs
    http://neelly-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo współczuję, ale dobrze że ustawiłaś żeby post sam się dodał :)
    obs=obs
    http://neelly-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    truskawkowa-fiesta.blogspot.com
    nutkaciszy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Uuu, mendy z tych gości od internetów. Pfff. Oby ci szybko wrócił!
    Zdjęcia bardzo pikselowe, ale nawet piksele potrafią pokazać twoją urodę <333
    No, nic! Wesołych świąt, kochana Izz!

    OdpowiedzUsuń
  16. Uu nieciekawie z tym internetem, oby szybko go naprawili :*
    Podziękuj Tyśce, dzięki niej będziemy mogli czytać twoje posty :D

    http://wekablogpf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Mimo że są święta, mi by było ciężko bez internetu. Współczuję ;)
    http://colorful-lizard.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Współczuję, mam nadzieję, że szybko to się naprawi ;).
    + piszę opowiadania, może zajrzysz? http://allthatmattersxx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Przydałoby mi się kilka dni bez internetu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. współczuję. Ja bez internetu nie funkcjonuje:) dobrze, że masz dobrą koleżankę która umozliwiła Ci dostęp:)

    Sparkle's World

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za każdy komentarz ! ♥

INSTAGRAM

Subscribe