nie było tak źle!

15:18

Hej! 
Jestem już po pierwszych dwóch egzaminach i humor dopisuje mi o wiele bardziej niż się tego spodziewałam! W sumie dzisiaj była część humanistyczna, czyli ta, na której zależy mi najbardziej. Rano, gdy wstałam strasznie się bałam, przede wszystkim historii i wosu + pracy pisemnej z polskiego. Ku mojemu zasokczeniu test okazał się łatwy i z tego co sprawdzałam mam około 97% ♥♥ A na polskim było to co lubię najbardziej - rozprawka. Gdyby było co innego miałabym może z 4 punkty, haha naprawdę. Temat nie należał do najlepszych, aczkolwiek jak już zaczęłam pisać to jakoś poszło i po raz kolejny ledwo wyrobiłam się z linijkami i idealnie wypełniłam każdą ^^ Więc póki co jestem zadowolona, choć niestety jutro najgorsza część. Matematyka i znienawidzona przeze mnie - przyroda..Cóż..Na szczęście nie wybieram się w liceum do żadnej  klasy z rozszerzonymi przedmiotami ścisłymi, choć nie powiem, fajnie byłoby mieć conajmniej 80% z obydwu tych egzaminów ^^
Teraz zostawiam Wam zdjęcia dzisiejszego, bardziej galowego outfitu. Koszula nie jest obcisła, a za to luźna i bardzo wygodna - w sam raz na egzaminy. Pochodzi z Primarka. Spódniczka natomiast także luźniejsza, skórzana z Yupsa. Na początku narzuciłam na siebie zwykły czarny sweterek, a na nogach miałam nowe buty, które pokazywałam TU :) 



Także no..Jak to mówią: Pierwsze koty za płoty! 
Haha ^^



You Might Also Like

31 komentarze

  1. Zdecydowanie jutro będzie najgorsza część!Ja się nie stresowałam w ogóle.Trochę zawaliłam historię i WOS,bo mam koło 70%,ale za to z polskiego z zamkniętych mam 100%,a co z części pisemnej zobaczymy ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, że testy nie były takie trudne. No i co najważniejsze, że praca pisemna była lekka do napisania :) Powodzenia dziś! <3

      nikoletta-blog.blogspot.com

      Usuń
  2. Faktycznie temat rozprawki nie należał do najmilszych, ale zawsze mogło być gorzej ;) Za to ostatnie zadanie z wosu było epickie ^^ Powodzenia na matmie ;)

    zapraszam
    www.ibelieveicanfly-ewa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że nie był trudny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. To super, że tak dobrze ci poszło! Trzymam kciuki za jutro!
    Strój niby galowy, ale wygląda super ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że dobrze Ci poszło. Życzę powodzenia jutro! :3
    pogowtrampkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja testy piszę za rok ;) Tobie gratuluję i życzę jak najlepszych wyników :)

    martyna-k.blogspot.com <--- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajnie,że ci się udało go dobrze napisać ;**
    pięknie wyglądałaś <3

    OdpowiedzUsuń
  8. oo ja, zazdro historii i wosu <3
    http://tanecznedusze.blogspot.com/2014/04/wishlist-1-lovelyshoes.html
    +Mogę o klik w link sklepu w notce?:)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajnie, że tak dobrze Ci poszło! ;) Życzę powodzenia jutro!

    http://annatty-y.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. a do jakiej szkoły i na jaki profil się dalej wybierasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do Ekonomika, liceum profil humanistyczny :)
      http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/2014/04/dzien-otwarty.html - odsyłam do tej notki - wszystko opisane ^^

      Usuń
  11. Gratuluję i powodzenia :*
    dziamnonablog.blogspot.com
    PS Śliczny outfit

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam wrażenie ze kiepsko mi poszly te egzaminy :(
    Rowniez bardzo boje sie jutra :(
    Zapraszam ♥ ♡ ♥ ♡
    Klaudiaanclauudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wyglądałaś..powodzenia w kolejnych dniach
    http://kasia-chocolate-and-chili.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nominowałyśmy cb do LA
    Zapraszamy http://wikaaiiwkaa.blogspot.com/2014/04/nominacje-do-la.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  15. Pisalm dzisiaj :)
    Poszlo mi calkiem ok :)
    Powodzenia jutro.

    Nowy wpis o egz :) izey-izabella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. To świetnie, że dobrze Ci poszło, jutro też na pewno sobie poradzisz! ^^
    Trzymam kciuki ☺

    by-jenny.blogspot.com
    pozdrawiam i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  17. powodzenia :)

    doniadominikam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. 2 lata temu sama to przeżywałam a w ty roku przeżywam ponownie wraz z kuzynką. Nie ma się co stresować, najlepiej się wyluzować i nie dopuszczać do siebie złych myśli ;) Śliczna koszula !
    Pozdrawiam i zapraszam do obserwacji ;>
    http://cassieeeeeeeeeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Dasz radę! Super, że część humanistyczna poszła Ci dobrze :) Grunt to dobrze zacząć!

    Zapraszam - nowy post!
    zmnikalatwiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. To trzymam kciuki aby wyniki były bardzo dobre! :) Śliczna jesteś!


    aki-akkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluje! Opłacało się dzień wcześniej odstresować :D chciałabym, żeby mi tak na maturach poszło!
    Ubiór miałaś świetny C: lubię takie koszulki.

    OdpowiedzUsuń
  22. ale ślicznie wyglądasz <3

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie wyglądasz!

    Wpadniesz? :) ---> http://lisaandnel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Cieszę się że dobrze ci poszło, i trzymam kciuki za kolejne testy :3
    Mnie czeka to za rok :p

    http://wekablogpf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Kurcze... Marzę o tym by wyjechać do Londynu! Ale nie dlatego, że to Londyn, lecz dlatego, że tam jest Primark!

    Pozdrawiam
    AJKstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczny strój ^^
    Jeju, aż 97 :o
    (nie)powodzenia ^^

    OdpowiedzUsuń
  27. Życzę powodzenia w dalszych egzaminach :)
    izz-izzy.blogspot.com
    Jeśli spodoba ci się mój blog,zaobserwuj i skomentuj-a ja na 100% się odwdzięcze.
    Trzymaj się cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ładnie wyglądasz. :)
    Trzymam kciuki za Ciebie. :)


    http://itsmyylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za każdy komentarz ! ♥

INSTAGRAM

Subscribe