Q&A - blog

16:33

Hej :)
Na początku chciałabym podziękować za pytania, które zadaliście, ponieważ jest ich naprawdę sporo,  a nie wiem czy Wam kiedyś pisałam, ale uwielbiam odpowiadać na pytania mi zadawane, serio. Z tego co przeglądałam pytania można by podzielić na dwie kategorie, żeby na raz nie wyszło za dużo. Tak też więc zamierzam zrobić. Dziś postanowiłam odpowiedzieć na te, które dotyczą głównie bloga, a raczej całej blogosfery. Tak więc zapraszam :)


1. Jak często odwiedzasz inne blogi?
1. Codziennie, obserwuję bardzobardzo dużo przeróżnych blogów i gdy tylko pojawi się nowy post uciekam czytać i komentować :)
2. Jaki jest Twój ulubiony blog?
2. Myślę, że kilka by się znalazło, ale takie najlepsze to: Ankyls, Naffowo, Willbefineee, Lucy
3. Jak wyglądały początki Twojego blogowania?
3. Haha, chyba jak u każdego tragicznie. Jak czytam te stare posty to śmieje się sama z siebie, naprawdę. W sumie to mojego bloga na początku odwiedzało tylko kilka osób, za to ja odwiedzałam milion innych. Jednak po nie tak długim czasie wszystko się zmieniło i bardziej ''rozkręciło''.
4. Czego nauczyłaś się po dłuższym czasie prowadzenia bloga?
4. Przede wszystkim tego, że zawsze pomimo wszystko trzeba robić to co się lubi i nie przejmować się ABSOLUTNIE POD ŻADNYM POZOREM opinią innych :) Nauczyłam się także cierpliwości.
5. Co skłoniło Cię do założenia bloga?
5. To pytanie w sumie powtarzało się najczęściej, a więc: zainspirowała mnie do tego Ankyls oraz Lucy, a raczej ich blog, sposób w jaki blogują :) Namówiła mnie także po części Karolina ^^
6. Czym dla Ciebie jest blog?
6. Blog jest jedną z ważniejszych rzeczy w moim życiu, naprawdę. W sumie po ponad roku prowadzenia go, nie wyobrażam sobie, że mogłabym go np. usunąć..
7. Za co lubisz swoich czytelników?
7. Przede wszystkim za to, że swoimi komentarzami dają mi motywację do dalszego pisania, robienia tego co lubię :) Lubię i cenię ich za to, że są ze mną zawsze ^^
8. Doceniasz, że masz tylu obserwatorów?
8. Pewnie, że tak! Każdy następny cieszy mnie tak samo! ♥
9. Dlaczego założyłaś bloga?
9. Przede wszystkim z ciekawości, chciałam zobaczyć jak to jest. Ale także dlatego, że lubię pisać i kiedyś, za parę lat chciałabym tu wrócić i wszystko powspominać, tak trochę jak pamiętnik :)
10. Co Cię inspiruje w tworzeniu bloga?
10. Głównie blogi innych osób, ale także kto* moi przyjaciele :)

Bluzka - Oasap.com <KLIK>
Na resztę pytań już niedotyczących bloga odpowiem jutro lub w środę :)

You Might Also Like

17 komentarze

  1. Bardzo fajny post :D
    http://alwaysbehappyxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Extra ! :) fajne zdjęcia :)
    http://nussy99.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię Q&A na innych blogach bo wtedy to serio można dużo się dowiedzieć ;)
    PS: Chyba każdy śmieje się ze swoich starych postów, ja do swoich wracam jak mam zły humor - idealny poprawiacz nastroju :))
    Czekam na drugą część.

    Zapraszam
    zmnikalatwiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne odpowiedzi :)
    niktniezabierzemarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy post. też czytam bloga Szczurka <3

    http://truskawkowee-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. mamy wiele wspólnego ;) Świetny blog, napewno będę wpadać częściej ;)
    Obserwuję i liczę na rewanż ;)

    http://trzymam-pozory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba każdy śmieje się ze swoich starych postów haha

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Te odpowiedzi bardzo mi pomogły jako nowej blogerce :) Dziękuje ;)

    http://colorful-lizard.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też lubię odpowiadac na pytania haha :) Ja na początku nie wpadłam na to, żeby odwiedzac czyjeś blogi xD

    ☼nikoletta-blog.blogspot.com☼

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny miałaś pomysł na tego posta! Czekam na drugą część!
    Odpowiedzi tez ciekawe.... Chybawiększości bloggerek inspiracją jest Lucy czy Ankyl :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej, zdziwiłaś mnie tym, że Naffowo jest jednym z twoich ulubionych blogów! Dziękuję ^___^ łezka się w oku kręci.
    Ze starych postów też się śmieję XDD nie rozumiem jak kiedyś mogłam tak pisać haha.
    Czekam także na dalszą część pytań <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Super odpowiadasz na pytania. Fajnie, że podzieliłaś się tym z nami :*
    dziamonablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajnie, że utrzymujesz taki kontakt z czytelnikami, wchodzisz codziennie komentujesz, czekasz na nowe posty itd ;)
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie również zainspirował blog Ankyls do założenia swojego własnego! Ta blogerka jest niesamowita ;)

    Zapraszam do mnie:
    http://pitna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za każdy komentarz ! ♥

INSTAGRAM

Subscribe