Question&Answer

12:07

Hej Kochani :)
Mamy już niedziele, co oznacza, że niestety zbliża się koniec weekendu. Na całe szczęście przyszły tydzień szkolny będzie trwał tylko 3 dni co poprawia mój humor o 100% :) Na dodatek z racji tego, że jest już po egzaminach odpadło mi kilka lekcji, tzn fakultety, więc jutro mam dopiero na 9.50 i tylko 5 lekcji, ahh :) Jednak tak jak wczoraj pisałam będę musiała poświęcić za chwilę godzinę czasu na ogarnięcie wszystkiego związanego ze szkołą. Będe musiała wygumkować testy, aby pooddawać Pani + nauczyć się na kartkówkę. Trochę się od tego odzwyczaiłam, ale no..Trudno.
Teraz jednak mam dla Was pewną ''propozycję''. Dawno na blogu, oj baardzo dawno, nie było postu pod którym moglibyście zadawać mi pytania. Z racji tego, że ostatnio więcej dostaje ich w komentarzach, czy na e-mailu postanowiłam zrobić taki post. Możecie tu mi zadawać każde pytanie jakie chcecie, a ja jutro/pojutrze zrobię notkę, w której na nie odpowiem :)

Czekam więc na Wasze pytania :)
Miłego dnia :*


You Might Also Like

19 komentarze

  1. Jak wyglądałby twój idealny dzień?
    Masz rodzeństwo?
    Ile czasu potrzebujesz na dotarcie do szkoły?
    Dobrze się uczysz?
    Jesteś tolerancyjna?

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Okej, czekam na notkę z odpowiedziami na moje pytania:
    1. Masz jakieś zwierzątko? Jak tak, to jak się wabi?
    2. Jaki jest Twój ulubiony przedmiot w szkole?
    3. Masz swojego idola?
    4. Jaka jest Twoja ulubiona marka butów?
    5. Co kojarzy Ci się z Wiosną?

    Zapraszam do mnie na pierwszy post po przerwie w blogowaniu!
    http://angieee-blog.blogspot.com/2014/04/czesc-moi-kochani-wrociam-po-dosc.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje pytania:
    W jakich fandomach jesteś?
    Co sądzisz o hejterach?
    Dlaczego założyłaś bloga?
    Co Cię inspiruje w tworzeniu bloga?

    ja-kontra-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Za co lubisz swoich czytelników?
    2. Czym jest dla ciebie blog?
    3. Doceniasz to, że masz tylu ibserwatorów?
    Śliczne zdjęcie :*
    dziamonablog.blspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. mogłabyś zebrać wszystkie włosy do tyłu (tak, żeby rozpuszczone leżały na plecach) i zrobić im zdjęcie? bardzo chciałabym zobaczyć ich długość. strasznie ci ich zazdroszczę. jak je pielęgnujesz, co ile podcinasz końcówki?

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny post, genialnie go napisałaś! :)

    Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie, w którym nagrodą jest post promujący na trzech blogach!

    http://dariaa-blog.blogspot.com/2014/04/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale śliczne zdjęcie ;)
    Co skłoniło Cię do założenia bloga?
    Czym dla Ciebie jest blog?

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. też właśnie pocieszam się myślą,że to tylko trzy dni szkoły ;*
    Moje pytana są takie: Jak wyglądały początki twojego blogowania
    i czego nauczyłaś się po dłuższym czasie prowadzenia bloga ? <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja się bardzo ciesze ze tylko 3 dni do sql ;)

    zapraszam na mojego bloga: http://alexwberry.blogspot.com/
    nowy wpis o moich coverach na YT i zdjęcia z sesji zdjęciowej!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też się pocieszam, że tylko 3 dni do szkoły hihi :) Ślicznie wyglądasz :)

    nikoletta-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  11. Gdybyś miała zmienić kolor włosów to jaki byś wybrała?

    nowy post - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. [P] Jak często odwiedzasz inne blogi?
    [P] Jakie są Twoje wymarzone studia?
    [P] Jaki jest Twój ulubiony blog?
    [P] Ile razy w życiu miałaś czerwony pasek?
    [P] Jakiś plan na majówkę? (z góry przepraszam jeśli już kiedyś o tym wspominałaś, niestety nie jestem na bieżąco)

    marzenie-architektura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. dlaczego postanowiłaś pisać bloga?
    http://rainbboww.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Co chciałabyś w sobie zmienić?

    http://inspire-someone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. 1.Skąd pomysł na bloga?
    2.Ktoś z Twoich znajomych też go prowadzi ?
    3.Kim chcesz zostać w przyszłości ?
    http://truefriendsjw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Zawsze jakiś luz ^___^ fajnie jest mieć na inną godzinę, niż na 8! Chociaż ja i tak się nigdy nie wysypiałam XD
    Co do pytań - świetny pomysł. Muszę sama coś takiego w końcu skombinować, bo kiedyś miałam jakieś pytania i mi gdzieś wsiąkły D:
    Więęęc... Naff zadaje!
    *Pesymistka, realistka czy optymistka?
    *Twoja ulubiona potrawa!
    *Ulubiona piosenka!
    *Najzabawniejsza historia, jaką przeżyłaś C:
    *Twoje ulubione blogi
    Chyba na tyle :D jak na coś wpadnę, to wrócę!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale jesteś śliczna! Niesety żadne pytanie nie przychodzi mi do głowy, ale czekam na post. :)
    Zapraszam do mnie jeśli SPODOBA Ci się mój blog możesz zaobserwować, a ja się odwdzięczę.
    pinkk-rainbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedzi
    1. Niee, tak wyszło w tym świetle :)
      Mam po prostu lekkie ombre ^^

      Usuń

Dziękuje serdecznie za każdy komentarz ! ♥

INSTAGRAM

Subscribe