Arizona Tea

16:35

Hej Kochani :)
Ale dziś mam strasznie śpiący dzień. Od rana nie robię nic innego tylko chodzę i ziewam. Zresztą podobnie jak większość osób z mojej klasy. Ta pogoda naprawdę może wykończyć. Raz leje tak, że nie da się wyjść, a raz świeci słońce. No i na dodatek tego ciągle jest zimno. Niby mówią, że w weekend już naprawdę ma się polepszyć, ale nie wiem. Na razie jakiś mi się to niestety nie widzi. Na całe szczęście nie mam jutro żadnego sprawdzianu, ponieważ został odwołany. Z racji tego wystarczy, że rozwiążę karty, które są na jutrzejsze lekcje i mam wolne. Jutro co prawda 8 lekcji, ale potem już weekend. Świetnie :)
Jednak mimo wszystko w dzisiejszym dniu była przynajmniej jedna pozytywna rzecz, a mianowicie. Po szkole wstąpiłam z mamą do jednego ze sklepów, ponieważ dowiedziałam się od koleżanki, że są w nim pewnie znane już przez większość Was herbaty - Arizona. Od baardzo dawna chciałam je spróbować, myślałam, że może nawet zamówie, a tu proszę - taka świetnia niespodzianka ^^ Myślę, że teraz będę je często kupowała i przede wszystkim - próbowała przeróżne smaki, jakie tylko będą ♥

A Wy piliście ją kiedyś?? :)

You Might Also Like

27 komentarze

  1. U mnie tez zmienna i nieprzyjemna pogoda :(
    Zawsze chciałam spróbować Arizone, ale u mnie nigdzie jej nie ma :(
    Zapraszam!
    dziamonablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy jej nie piłam, ale chcę spróbować ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. tak piłam hahhah <3/ Klaudynka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny post ;) nigdy nie piłam,ale jak będzie w sklepie to wypróbuję ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdzie nie spotkałam Arizony, ale z wielką chęcią bym jej spróbowała :3

    biirdy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie piłam ,ale chyba spróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie piłam :3

    DODASZ KOMENTARZ? Będzie mi bardzo miło. ;)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety nie piłam. : ( Fajnie, że odwołali Ci sprawdzian.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy jej nie piłam ;p
    Nigdy nawet o tym nie słyszała ;p
    Ale ładne opakowanie ;-)
    Pozdrawiam ;*

    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nigdy nie miałam okazji ale to 2 blog co widzę dobrą recenzje na ten temat ;)
    .
    Mam próbę mogłabyś/mógłby ktoś kliknąćw baner sheinside i linki w poście na moim blogu mogę się odwdzięczyć jak napiszesz w kom :) To dla mnie ważne :)
    zaobserwuje i skomentuje post c:
    .
    http://paulinkq-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie piłam jeszcze nigdy tej herbaty. Gdzie ją kupiłaś?
    http://pogowtrampkach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie piłam, a bardzo chciałabym spróbować ♥ Słyszałam, że podobno w żabce są, tam kupiłaś? :P

    Zapraszam - nowy post
    zmnikalatwiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie piłam, ale słyszałam, że są w Żabce, więc muszę się jak najszybciej wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tego napoju, nie wiem co to jest i nie wiem jak smakuje XD, ale wnioskuję, że jest na nią wielki fejm, bo któryś raz z kolei widzę ją na blogu :D. Bynajmniej smacznego!
    Ja na szczęście nie narzekam mimo brzydkiej pogody. U mnie było wesoło ^___^. Ale fakt, mogło by się zrobić trochę cieplej!

    OdpowiedzUsuń
  15. nie wiem co to ale opakowanie jest slicznie, nie pilam :P

    OdpowiedzUsuń
  16. chętnie bym spróbowała, ale nie mam pojęcia, gdzie można ją kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie piłam, ale mam zamiar, bo wszyscy dodają jej zdjęcia na insta haha ;D
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, jeśli poklikasz w czerwone linki w poście, masz szansę na wygraną 4 bransoletek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Niestety nie piłam, a bardzo bym chciała ;c
    Powiedz w jakim sklepie kupiłaś ?

    http://nobody-noobody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Też dzisiaj cały dzień chodzę padnięta ;)
    Nie piłam nigdy tej herbaty ale będę musiała spróbować :*

    http://joanne-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. muszę poszukać ich w sklepie i wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Piłam ją, jak dla mnie każda zielona herbata jest pyszna! ;)

    http://tocouwielbiam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. zdecydowanie musze posmakować
    http://simplecurls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Niestety nie piłam ale wygląda bardzo ciekawie ;)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny blog:)
    zapraszam na swojego : http://pandzioleq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za każdy komentarz ! ♥

INSTAGRAM

Subscribe