o wszystkim i o niczym

14:43

Hej, cześć i czołem! :)
Ale mamy dziś piękny dzień! :) Co prawda rano wcale się na to nie zapowiadało, ale teraz jest wręcz idealnie. Na dodatek w szkole byłam tylko na pięciu lekcjach, ponieważ potem miałam wizytę u lekarza. Takim oto sposobem po 13 byłam w domu, a teraz mam czas dla siebie. Dlatego gdy skończę pisać post oraz przeglądać Wasze blogi zabieram okulary, słuchawki i uciekam na leżak :) Jutro ostatni dzień szkoły przed długim weekendem, póki co mam zero nauki, więc..czego chcieć więcej? ^^ Można pozwolić sobie na odrobinę lenistwa ^^ Oczywiście wykluczając wieczorne ćwiczenia. Jeśli już o nich mowa to powiem Wam, że jestem z siebie dumna, bo już od miesiąca ćwiczę codziennie i niewielkie, ale jednak efekty widze :) Jedyne z czym mam problem to zdrowsze odżywianie haha, ale to da się zmienić..Ciągle się staram ^^ Wakacje coraz bliżej. Mam jeszcze 2 miesiące żeby poprawić swoją sylwetkę, więc trzymajcie za mnie kciuki koniecznie! :) Teraz uciekam pokomentować blogi i wychodzę do ogródka. Miłego dnia! :*


A jak tam u Was? :)
PS. Pozdrawiam Klaudię, która baaaardzo się tego domagała :*


You Might Also Like

18 komentarze

  1. Śliczna jesteś i zazdroszczę ci wytrwałości w ćwiczeniach :) U mnie przed chwilą padało i grzmiało ale wczesniej było gorąco :)

    http://carolin-blog.blogspot.com/
    http://carolin-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcie :* Ogólnie ja też ćwiczę, ale odżywianie to mój minus :D
    dziamonablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna jesteś <3
    Zapraszam do nas i zadawania pytań do następnego postu ;**
    http://lifestyleourblog.blogspot.com/
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszcze tej wytrwalosci...

    OdpowiedzUsuń
  5. Też ćwiczę i muszę potrenować nad zdrowszym odżywianiem^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już od dziś mam wolne, a jutro z samego rana wyjeżdżam:-)
    Jeśli chodzi o ćwiczenia, to odżywianie jest ważniejsze - pamiętaj! Może właśnie dlatego są małe efekty? W każdym razie trzymam mocno kciuki za dalszą wytrwałość:-)

    marzenie-architektura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem o tym, ale słodycze to niestety mój słaby punkt, no cóż..Może mi się uda :)

      Usuń
  7. Ja też nie mam nauki na jutro :) Miłego odpoczywania! Gratuluję wytrwałości w ćwiczeniach!

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW :O Jak ja zaczęłam ćwiczenia to skończyłam po 3 dniach :D

    http://colorful-lizard.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. jaka ty jestes chuda ;( ..

    http://itsdosiababy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. jaka ty jestes chuda ... :C

    http://itsdosiababy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja ci przypitole, jak ty będziesz chudnąć. Z czego, pytam się: z czego? Masz takie chude rączki, chude nóżki... chcesz być anorektyczką? Ja ci dam się odchudzać! Nie bądź patyczak! Kobieta dobrze wygląda jak ma trochę kształtów! No! Już wyraziłam swoje oburzenie, to teraz ci życzę miłego opalania XD.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha Naff spokojnie :*
      Nie chudnę tylko....To znaczy, chce mieć chudsze nogi i ładniejszy tyłek, waga może być jaka jest :D

      Usuń
  12. mnie teraz 2 dni w szkole nie było, a później trzeba będzie zeszyty przepisywać :c

    doniadominikam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ja też bardzo cieszę się,że już będzie wolne,a
    ponieważ będę mieć więcej czasu to także zabieram się za ćwiczenia ;*
    śliczne zdjecie <3

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie tez piekna pogoda pomimo ze rano sie na to nie zapowiadalo ;)
    Moj blog

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za każdy komentarz ! ♥

INSTAGRAM

Subscribe