Obserwacja za obserwację

14:52

Hej ^^
Dzisiaj tak jak i w poprzednich dniach wróciłam do domu już o 13.30. Na dworze (nawet rano), tak jak chciałam, robi się powoli coraz cieplej. Teraz w zasadzie o tej porze można już chodzić bez kurtki ^^ Niestety właśnie dzisiaj skończyły się moje rekolekcje i od jutra zaczynam normalne lekcje. Na wejście czeka mnie klasówka, kartkówka + napisanie charakterystki, także dziś przed wyjściem na dwór będę musiała to zrobić..Grr..Rozleniwiłam się trochę przez te kilka dni, więc ciężko mi się będzie do tego zabrać, ale no cóż. Jakoś sobie poradzę :)
Teraz jednak chciałabym poruszyć temat taki bardziej ''przemyśleniowy''. A mianowicie - obserwacja za obserwację. Pewnie każdy z Was, kto posiada bloga, nieraz spotkał się z takim komentarzem. Niestety w blogosferze jest coraz więcej osób, które zakładają bloga tylko po to, aby uzyskać jak największą liczbę obserwatorów i w sumie tylko na tym im zależy. Osobiście kiedy widzę taki komentarz staram się go po prostu ignorować, ale wiem, że wielu z Was strasznie to przeszkadza i nawet komentarze o takiej treści usuwacie. Jakby nie patrzeć to się Wam nie dziwię, ponieważ uważam, że blog powinno obserwować się wtedy kiedy naprawdę nas zaciekawił, a nie po to, aby i u siebie zyskać nowego obserwatora :)



A Wy co sądzicie o obserwacji za obserwacje?
Nie denerwuje Was to?




You Might Also Like

23 komentarze

  1. Jak ja Ci zazdroszczę tego aparatu, to tylko ja wiem :D
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    misiayou97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje rekolekcje zaczynają się dopiero za tydzień :/
    co do obserwacji ostatnio nawet spotkałam taki komentarz ,,zaobserwujesz? Błagam to dla ciebie chwila``
    mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie raczej nie denerwuje to. Według mnie gorsze są komentarze, które zawierają głownie promocję bloga, no i oczywiście komentowanie bez wcześniejszego zapoznania się z zawartością posta.
    Ładnie wychodzisz na zdjęciach :) Jakiej firmy jest aparat na zdjęciu?

    oliilui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie to denerwuje . Zawsze jest tak ze osoba z blogiem pisze tylko " fajny blog " i dalej cos o swoim aby go zaobserwowac i w ogole nie zwracaja na to uwagi czy komus to przeszkadza.Osobiscie spelniam te warunki ,poniewaz sama chcialabym miec duza ilosc wyswietlen na blogu ;)
    Pozdrawiam
    Juleczka - kuleczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie strasznie to denerwuję i sama obserwuję tylko te blogi, które naprawdę mnie zaciekawią. Obserwatorzy na "siłę" według mnie są bez sensu...
    Śliczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śmieszy mnie torche to "obs za obs" :D ;P udanego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam komentarze typu "Fajny blog, wpadaj do mnie [link] Obserwacja vs obserwacja?"
    Także uważam, że obserwowanie blogów powinno być tylko naszym wyborem, a nie przymuszeniem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie to trochę denerwuje,
    ale w sumie po prostu nie zwracam uwagi na takie komentarze ;)

    zapraszam do mnie;
    burgundychocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się z Tobą.Jeszcze mnie b.denerwują komentarze na zasadzie kopiuj-wklej -,-"

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej!
    No więc ja w sumie nie uznaje obserwacji za obserwacji. Ostatnio spotkałam się z postem, w którym dostałam tylko komentarz "hej mogłabyś poklikac w linki na moim blogu?" Wiem, ze to trochę nie na temat, ale myśle ze to jest dokładnie to samo. Fajnie ze poruszyłeś ten temacik :)
    Zapraszam! U mnie nowy post!
    dziamonablog.blogspot.com
    PS. Super blog! Piękny wystrój i rewelacyjne posty!

    OdpowiedzUsuń
  11. Z jednej strony te obserwacje za obserwacje mnie irytują, ale tak naprawdę bez tego mało kto by zobaczył mojego bloga i bym miała mniej czytelnikow. A bez czytelników trochę bez sensu pisać bloga...bo dla kogo? Dla siebie? Żeby dla siebie pisać? Ale uważam, że tak po 200 obserwatorach nie będę się godzić na wymiany ;)
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z ulubieńcami marca ( a w nich m.in. kosmetyki Stay Matte, strona vinted)

    OdpowiedzUsuń
  12. FashiooonForever2 kwietnia 2014 19:05

    Świetny post ;)
    Zapraszam: http://fashiooonforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie to denerwuje i to baardzo! Ale nic na to nie poradzę -.- ;/ Śliczne zdjęcia ♥
    Buziaki ;*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo trafn spostrzeżenia ;) pozdrawiam i zapraszam do siebe http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale ładne zdjęcie, szczególnie to drugie *.*
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie to strasznie denerwuje. Przecież ludzie muszą zrozumieć jedną rzecz - zaobserwuje ich bloga jeśli mi się on spodoba. Świetny post.

    obserwuję :)
    http://pamientnikzuzu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Obs za obs to takie, że zdobywasz fałszywych czytelnikow ktorzy juz nigdy do ciebie nie wejdą, wiec teortycznie to bez sensu..
    Liczę, że skomentujesz u mnie, bo chcę wiedzieć, jakie rzeczy czynią Ciebie szczęśliwszą : )
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak, to jest denerwujące. Zgadzam się z Tobą. Przyznam się, że raz zostawiłam taki komentarz u jednej blogerki, na początku mojego bloga, ale dziś uważam, że to było głupie. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Trafne spostrzeżenia. Też mnie to denerwuję ale cóż tego nie zmienisz.

    Zapraszam do siebie na konkurs.
    http://catey-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak... trochę to denerwuje.
    Śliczne wyszłaś na tych zdjęciach
    Zapraszam
    www.stylemysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. ale cudne zdjęcia!
    http://ewamaliszewskaoff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz sweetaśnie piękne włosy
    http://szczypta-radosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za każdy komentarz ! ♥

INSTAGRAM

Subscribe