Blouses from Sheinside.com

12:00

Hej :)
Jest godzina 12 - właśnie kończe pisać swój ostatni już w gimnazjum egzamin. Tak jak pisałam, post jest planowany, więc nie wiem jak mi poszło, hahahaha. Aczkolwiek mam nadzieję, że dobrze :) Mówilam Wam wczoraj, że po napisaniu wszystkiego jadę do Warszawy na ''odstresowanie'', hah. Zostałam zaproszona przez siostrę i jej chłopaka na noc, więc wrócę dopiero w sobotę. Najpierw zamierzamy pochodzić po Złotych Tarasach w poszukiwaniu sukienki na bal, a potem idziemy uczcić egzaminy na pizzy. 
Jako że nie bardzo wiedziałam co napisać, a nie chciałam zostawiać Was bez postu, pomyślałam, że pokaże Wam znowu kilka ubrań z internetowego sklepu Sheinside.com. Osobiście jestem w nich zauroczona :)




You Might Also Like

19 komentarze

  1. Na pewno dobrze Ci poszło :)
    Ładne ubrania.
    http://malliinqa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow prześliczne rzeczy wybrałaś! Najbardziej mi sie podoba ta miętowa bluzka
    blondiebrownieblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ta bluza NOBODY KNOWS jest przeswietna :D

    http://wiolka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne koszulki <3

    zapraszam do mnie;
    burgundychocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno dobrze ci poszło! :) Miłego pobytu w Warszawie :)

    nikoletta-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie ładne ciuszki.
    Będę czekać!
    dziamonablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Miłego wyjazdu :)

    http://l0ttie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne bluzki poklikałam :D
    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Miłego wyjazdu,a ubrania rzeczywiście są super :)
    izz-izzy.blogspot.com
    Jeśli spodoba ci się mój blog,zaobserwuj i daj znać-a ja na 100% się odwdzięcze.
    Trzymaj się cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uff, jestem szczęściarą. Dla mnie męczarnia, jaką są egzaminy rozpocznie się dopiero w przyszłym roku. Najgorszym jednak będzie wybór szkoły i podołanie wymaganiom narzucanym przez owe placówki. Nie mam pojęcia w jaki sposób mogłabym odreagować stres towarzyszący jednemu z wielu ważnych życiowych egzaminów. Myślę jednak, że pojedyncza pizza nie załatwiłaby sprawy. Mam nadzieję, że odpoczynek w stolicy dobrze na ciebie wpłynie i zapomnisz o stresie, który notabene towarzyszył ci przez ostatnie trzy dni.

    Pozdrawiam serdecznie!
    orasey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mają genialne rzeczy ;) Chciałabym mieć współpracę z tą firmą

    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z ulubieńcami kwietnia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super bluzka selfie! :D
    obserwuje, jeżeli ci się u mnie spodoba liczę że zaobserwujesz
    http://become-wait.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super ta bluzka "selfie"!
    Egzaminy na pewno poszły ci dobrze! Miłego "odstresowania"!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi także podoba się bluzka selfie :D

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje serdecznie za każdy komentarz ! ♥

INSTAGRAM

Subscribe